Użytkowanie serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Niektóre pliki COOKIES są niezbędne do poruszania się po stronie i prawidłowego korzystania z serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Brak zgody na instalację plików cookie może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności.

Jak wygląda proces realizacji zamówienia w HYGIEIA?

1
2
3
4
5

Przeglądaj produkty

Zapoznaj się z ofertą Apteki Internetowej HYGIEIA. Możesz skorzystać z zaawansowanej wyszukiwarki produktowej, rozbudowanego katalogu kategorii produktów, poradnika pełnego artykułów o zdrowiu.
 
Na platformie dostępny jest szeroki astortyment kosmetyków, wyrobów medycznych, leków OTC i suplementów diety. W razie braku produktu możesz skontaktować się z nami - możliwe jest zamówienie brakującego preparatu.

Składanie zamówienia

Dodaj produkty do koszyka oraz sprawdź zamawianą ilość produktów. Na stronie Koszyk przejdź do realizacji zamówienia. Wybierz opcję dostawy i metodę płatności.
 
Pamiętaj: Leki OTC mogą zostać tylko dostaczone za pomocą kuriera lub do Apteki HYGIEIA ze względu na obowiązek odbioru osobistego. Zgodnie z prawem niektóre preparaty posiadają sprzedażowe ograniczenie ilościowe.
 
Dodatkowo, apteka nie realizuje sprzedaży hurtowej. Zamówienia z fakturą NIP nie mogą być realizowane dla podmiotów leczniczych przez e-aptekę.

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia opłać je za pomocą wybranej metody płatności (chyba, że wybrano opłatę przy odbiorze osobistym/pobraniu).
 
imoje umożliwia szybszą realizację zamówienia ze wzgledu na szybsze zaksięgowanie e-płatności. W przypadku zwykłego przelewu bankowego należy wziąć pod uwagę czas realizacji przelewu ze strony Państwa Banku.

Dostarczenie przesyłki

Apteka przyjmuje zamówienie i realizuje je po zaksięgowaniu płatności w okresie 1-3 dni roboczych. Ewentualne braki magazynowe mogą wpłynąć na czas pakowania przesyłki.  
Czas dostawy paczki zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze, a opóźnienia przewoźnika nie zależą od Zespołu Obsługi Zamówień Apteki HYGIEIA.

Dostawy do punktu HYGIEIA zależą od położenia punktu stacjonarnego i tras kierowców. Informujemy, że kierowcy nie jeżdżą codziennie do każdej apteki.

Paczka jest już u Ciebie!

Przesyłka została dostarczona wybraną metodą do Ciebie lub do punktu odbioru i możesz się już cieszyć swoim zamówieniem.
 
W razie błędów czy wątpliwości możliwy jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta lub skorzystanie z odstąpienia od umowy. Sprawdź, jakie produkty można zwrócić zgodnie z przepisami prawa.

Na górę
Menu
Zamknij
Koszyk
Zamknij
Powrót
Konto
Zamknij