Użytkowanie serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Niektóre pliki COOKIES są niezbędne do poruszania się po stronie i prawidłowego korzystania z serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Brak zgody na instalację plików cookie może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

Produkt jest niedostępny na stronie. Jak mogę sprawdzić datę jego następnej dostępności?

Możliwy jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub poprzez kliknięcie na przycisk "Zapytaj o produkt" przy danym produkcie. BOK może sprawdzić jego dostępność w hurtowniach i zamówić daną pozycję w miarę możliwości.

Nie jestem w stanie dokonać płatności za pośrednictwem imoje. Jak mogę opłacić zamówienie?

Kolejną próbę opłacenia zamówienia można podjąć klikając w link, który przychodzi w e-mailu od serwisu imoje. Biuro Obsługi Klienta jest również w stanie wygenerować nowy link umożliwiający wpłatę.

Można również opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym na konto Apteki – numer konta w ING 78 1050 1445 1000 0022 9408 5598 - tytułem: Internet + Nr. Zamówienia. W przypadku pojawienia się problemów z płatnością prosimy również o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy przez aptekę internetową można zamówić lek na receptę?

Leki można rezerwować w konkretnej aptece stacjonarnej poprzez kontakt telefoniczny. Nie ma możliwości realizacji recepty za pośrednictwem strony internetowej e-apteka.hygieia.pl

W jakich aptekach można osobiście odebrać zamówienie internetowe?

Odbiór osobisty jest możliwy we wszystkich punktach stacjonarnych HYGIEIA. Informujemy, że kierowcy nie jeżdżą do każdej apteki codziennie. Jeżeli zależy Ci na czasie, zalecane jest wybranie przesyłki kurierskiej lub odbiór osobisty w punkcie przy ul. Dobrego Pasterza 67 w Krakowie. Lista aptek stacjonarnych.

W jakich godzinach mogę odebrać osobiście dostarczone zamówienie z apteki internetowej?

Zamówienie dostarczone bezpłatnie do wybranego punktu HYGIEIA można odebrać w godzinach otwarcia danej apteki. Informację o możliwości odebrania zamówienia dostaną Państwo po dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru.

Gdzie znajdę informacje dotyczące dostępności produktu w danej aptece stacjonarnej oraz jej godzin otwarcia?

Dane kontaktowe i godziny otwarcia poszczególnych Aptek HYGIEIA dostępne są w spisie Aptek. Najdokładniejsze informacje na temat poszczególnych preparatów w danych aptekach stacjonarnych uzyskamy telefonicznie dzwoniąc do konkretnej apteki.

Czy e-apteka.hygieia.pl realizuje wysyłkę zagraniczną?

Zamówienia na stronie e-apteka.hygieia.pl realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

Czy leki OTC i wyroby medyczne zakupione w aptece podlegają zwrotowi?

Preparaty posiadające status wyrobu medycznego lub leku nie podlegają zwrotom, zgodnie z obowiązującym Prawem Farmaceutycznym, jak również prawu odstąpienia od umowy. W przypadku wady produktu lub błędu przy wydaniu przez aptekę przysługuje Pacjentowi prawo zwrotu danej pozycji.

Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji lub chęci odstąpienia od umowy?

Reklamację produktu należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych. Na reklamacje zgłaszane w ramach gwarancji obowiązuje czas wskazany przez producenta, natomiast na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi Klient ma 2 lata od momentu zakupu.

 
Chęć odstąpienia od umowy należy zgłosić do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Należy odesłać produkt lub całe zamówienie w ciągu 14 dni po zgłoszeniu do Apteki.
 
Apteka udzieli informacji na temat rozpatrywanej reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania produktu/ów.

Na górę
Menu
Zamknij
Koszyk
Zamknij
Powrót
Konto
Zamknij